ד”ר צ’אן לי ומוגלי – תוצאה של מין לא מוגן – הקליפ הרשמי – international lyrics karaoke – Hebrew


ד”ר צ’אן לי ומוגלי – תוצאה של מין לא מוגן – הקליפ הרשמי – international lyrics karaoke – Hebrew

hello from canada!

I love international music.

English to Hebrew translation

שלום מקנדה!

אני אוהב את המוזיקה הבינלאומי.

 

SaiRecords | October 19, 2010 | 223 likes, 41 dislikes

סאיי – תוצאה של מין לא מוגן

מילים ולחן: אמיר “ד”ר צ’אן לי” כץ ואלמוג “מוגלי” כץ
הפקה מוסיקלית, מיקס ומסטרינג: אמיר “ד”ר צ’אן לי” כץ
בימוי ועריכה: אמיר “ד”ר צ’אן לי” כץ
צלם: אמיר “ד”ר צ’אן לי” כץ ואסף שיטרית
סטיילס: אסף שיטרית ואבירם יצחק
תאורה: אריה באבין
איפור: איריס אביטל

מילות השיר

ד”ר צ’אן לי:
אני מיצג את השכונה, את הרחוב, את האמת פה
יש לי עשר אצבעות לא מעסס עכשיו לתת בו
עשר שנים במשחק, אני ענק
התפתחתי מהעוני זה הפך אותי חזק יותר
אני לא סופר את כל הקנאים שיושבים ואוכלים את הלב
אבל עושים על הביטים שלי ביד
הכל לבד עשיתי בחוכמה, את הקליפ, את האולפן
ואת הפנס על צורה שלך
אני יקר כמו בוגאטי, כמו גבר אני באתי
נצמד לברזלים ומתחנן “אל תגע בי”
אז למיקרה אדון מלשן שלא הבנת
מגשים את נוסטרדמוס ולוקח את השמים לקרקע

פזמון:
אתה לא יכול לפגוע, אתה חיי בתוך חלום
אתה לא יכול למנוע, אין לך סיכוי אחד לבלום
אני מגיע, אין להן לברוח
אני מגיע, אין להן לברוח

ד”ר צ’אן לי:
אומרים הגודל לא קובע, הגובה לא פוגע
יורה ומלכלך תגיד לי למה אתה דומע
אז מי זה פה קובע מה פה יתנגן עכשיו
כשתשע מלימטר מכוון לתוך הגב אז
מי זה מקפל את הזנב כמו כוסית
יותר גרוע מזונה תוצרת בלרוסית
מה זה כל הקטע לשחק איתי רולטה
כשכל הכדורים בתוך התוף, יבלוף
ד”ר צ’אן הוא לא בא סתם
כבוד ליאמנז, כמוך יש המון אלי צמאים כמו ג’ראס
עכשיו נגמר הבית נסכם כי אין לי זמן
אתה רק תוצאה של מין לא מוגן

פזמון

מוגלי:
תן לי אלמנט ליצג את כל הפרלמנט
כי היפ הופ אמיתי פורה פה ושלך הוא איפוטנט
אני יותר לבן מפנג אצלי שחורה זה לא בטרנד
חי אותה כל רגע כשאתה חיי בלה לה לנד
תגיד לי איפה? אתה תמצא הרכב כזה
שאוכל את המתחרים שלו ונשאר רזה
מי, מי מנגן מנגן מרוב החום עושה פה פן
מהסאונד מהפלואו שנמצא לי בתוך הגן
אוקי….. אני לא מרחף כמו אסטרונאוט
שומע את הכל מחובר על אין ולא על אווט
בתעודת זהות אתה זכר ברחוב את ליידי
אתה לא תינוק אבל אני קורה לך בייבי

סאיי רקורדס הינו לייבל עצמאי בסצ’נת היפ הופ הישראלי.
מזה שנים סאיי רקורדס נחשבת לאחד מעמודי התווך והלייבל המוביל בזאנ’ר ההיפ הופ המקומי.
בתוך הלייבל חתומים הרכב של שתי ראפרים שנקרא סאיי על שם הלייבל
ובו אמיר “ד”ר צ’אן לי” כץ ואלמוג “מוגלי” כץ שהם גם הבעליים של הלייבל
הרכב סאיי הינו הרכב המוביל, האכותי והפעיל ביותר בהיפ הופ הישראלי
סאיי שיחררו אין ספור שירי מועדונים שהפכו ללהיטים ברכבות הריקודים במועדונים בישראל
כמו כן גם שיחררו מספר סינגלים לרדיו שאף אם הפכו ללהיטים, בין הסינגלים
“פרפרים” , “אבניבי” ו”אש”
אז כמו שהקהל אומר – היפ הופ ישראלי זה סאיי , ראפ ישראלי זה סאיי

היפ הופ ישראלי , היפ הופ , מוסיקה שחורה , היפ הופ 2010 , ראפ ישראלי, להיט

להורדת כל השירים של סאיי חינם..!!!!
http:// http://www.sai-records.co.il

 

About the idea girl

Author, Blogger, Writer, Music, Entertainment, Movies, Novels, Book Reviews, Arts, Fiction, Travel, Hiking, Comedy, Humor, Jokes, Celebrity News Photos, The Power of the Platform Speakers on Life
This entry was posted in International music, Lyrics for Karoke, music pop rock indie hip hop rap classic rock metal, Nanowrimo typing tunes, New Artist, New Music and tagged , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

thank you for commenting come back soon!

